lördag, januari 30, 2010

Kära Västtrafik

"Tack för ditt svar! Du kommer inte att få ett personligt svar av oss på grund av våra långa handläggningstider. Vi ser dock till att berörda inom Västtrafik tar del av din synpunkt.

Din synpunkt är värdefull för oss för att vi ska kunna erbjuda en så bra kollektivtrafik som möjligt.
Västtrafiks kundservice, tel 0771-41 43 00"


Om min synpunkt nu är så viktigt, varför kan jag inte få ett svar? Och varför ska jag lida för era långa handläggningstider?

Och varför kan er personal inte lära sig hur värmesystemen på pendeltågen fungerar?

Gaaah!

1 kommentar:

Anonym sa...

Varken buss eller tågpersonal har någonsin kunnat reglera temperaturen i sina fordon verkar det som. Dessutom är det säkerligen en av de funktioner som prioriteras bort vid service - tänker närmast på Spårvägarnas bussar som var trafikfarliga men kördes ändå.

Fast det är nog bättre att det är kallt på vintern än att värmen är på för fullt när det är 35 grader ute - då somnar ju inte chauffören.

Storasyster