onsdag, mars 12, 2008

Pimp my sovrum

Sovrummet skall pimpas. Bara vita väggar är tråkigt och nu spinner idéerna hej vilt i skallen på mig. Och jag har köpt 3 inredningstidnignar på mindre än tre veckor.

3 inredningstidningar är ungefär vad jag köper på ett år.

Så nu vill jag bygga hypermodernt hus och inreda i betong och gräs. Eller köpa stuga vid havet, måla dörren grön och odla potatis runt knuten och bara ha rottingmöbler och vitbetsade trägolv.

In the lila vardagsrum.

Det blir inte kornblåa väggar iallefall, för hur fult är inte det? Men coola mönster, vinylklistermärken, tapetutklipp och hyllor börjar foga sig samman till nån slags enhet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla Engelska Tapetmagasinet, de har tagit in målarfärg från "the little greene"! Ljuvliga färger, så nu ska jag (läs Jarmo) måla om sovrumemt...
http://www.thelittlegreene.com/
AJ

Anonym sa...

Ohh! Måste kolla!
CK